اخیرا برخی رسانه های داخلی همصدا با رسانه های خارجی به بهانه انتقاد از یک ذاکر اهل بیت(ع) هجمه های فراوانی به هیئت های مذهبی وارد کرده اند .خبر گزاری عقیق در شرایط فعلی مناسب دید تا بخشی از سخنان حاج منصور ارضی درباره برخی ذاکران اهل بیت(ع) را منتشر کند.  مربوط به نیمه شعبان سال 1379 در مهدیه تهران است که برای نخستین بار در عقیق منتشر می شود. در ادامه می توانید برخی نکات مورد اشاره حاج منصور را بخوانید:

  

* اکثر شما شاید در جبهه ها نبودید. من امروز با کسب اجازه از نوکرهای امام حسین می خواهم نکته هایی را عرض کنم؛ شما نمی دانید این حاج محمد آقای طاهری وقتی سیزده سالش بود یعنی همسن شهید فهمیده ای که شما اینقدر برایش ارزش قائلید در گردان شهادت می جنگید. آن وقت از آن گردان عظیم از لشگر 27 حضرت رسول (ص) چهار نفر باقی مانده اند که یکی از آن ها ایشان است. عزیز دلمان حاج محمود کریمی که حنجره شان را خرج شما می کنند فرزند شهید است.

 * آقای خلج برادر شهیدند که وقتی من در تشییع جنازه اخوی ایشان در آن سال های اول جنگ می خواندم خود ایشان یک نوجوانی بودند که تازه خواندن را شروع کرده بود.پس ببینید کسانی دارند برای شما برنامه ریزی می کنند که اهل جنگ بودند ، اهل دین بودند . خدا شاهد است این ها را کسانی که بی انصافی می کنند و نسبت به این مجالس بی احترامی می کنند و تهمت لهو و لعب می زنند نمی دانند.

ما این مجالس را جبهه می دانیم. وقتی مقام معظم رهبری فریاد می زنند که جوان ها را دریابید به شکل های مختلف . آن وقت ما برنامه ریزی می کنیم و برنامه هایمان را عمومی تر می کنیم ولی بعضی ها تا کف می زنیم ایراد می گیرند. گریه می کنیم ایراد می گیرند ، می خندیم ایراد می گیرند. وقتی می خواهیم نمک امام حسین در شادی ها داشته باشیم مسخره می کنند.

* ما در زمانی این مجالس را برگزار می کنیم که عده ای آلوده به گناهند. همه این حرف ها را زدم که بگویم ای کسی که امروز برای امام زمان (عج) گریه کردی و کف زدی و شادی کردی این را فقط برای اهل بیت نگه دار و خرج کن.
* من فقط آمدم این نکات را از این عزیزان عرض کنم چون دفاع از نوکر امام حسین(ع) دفاع از امام حسین(ع) است
 و بدانید که این حنجره هایی که خرج می شود به خاطر این است که شما غم و شادیتان را با اهل بیت(ع) باشید.
منبع:خبرگزاری عقیق