سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عدالت
هر شناوری در هر زمانی که وارد خلیج فارس شود، از طریق سیستم‌های شنود، یگان‌های شناوری، رهگیری با هواپیماهای بدون سرنشین و سامانه‌های راداری، رصد و شناسایی شده و تحت کنترل سپاه قرار می‌گیرد.
 بنا بر ماموریت تعریف شده برای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از مهم ترین اقدامات روزمره این نیرو، رهگیری ناوگان های بیگانه حاضر در خلیج فارس است که طی آن، پاسداران حاضر در این منطقه، کار ثبت عبور و مرور شناورهای خارجی را بر عهده دارند و همه شناورهای عبوری از تنگه هرمز موظف هستند که خود را به نیروهای ایرانی معرفی کنند.

 

بر همین اساس کلیه ترددها در این منطقه اعم از شناورهای تجاری و نظامی که عبور بی ضرر از تنگه هرمز دارند، کنترل می شوند که این امر شامل تمامی ناوگروه‌های آمریکایی از جمله ناوهای غول پیکر هواپیمابر آنها نیز خواهد شد.

در همین راستا سردار "علیرضا تنگسیری"، جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اهمیت استراتژیک تنگه هرمز در عرصه بین المللی اظهار داشت: «بنا بر گفته منابع بین المللی، 40 درصد از نفت جهان از مسیر خلیج فارس و تنگه هرمز داد و ستد می‌شود که در این مسیر تمامی عبور و مرورها تحت نظارت کامل نیروی دریایی سپاه مستقر در تنگه هرمز صورت می گیرد.»

وی با اشاره به عرض 55 کیلومتری تنگه هرمز، گفت: «مسیر تنگه هرمز یک مسیر رفت و یک مسیر برگشت است که مسیر رفت آن سمت سواحل ایران و مسیر برگشت نیز در سمت سواحل کشور عمان قرار گرفته دارد.»

در این محدوده هر شناوری در هر زمانی که وارد خلیج فارس شود، از طریق سیستم های شنود، یگان های شناوری، رهگیری با هواپیماهای بدون سرنشین و سامانه های راداری رصد و شناسایی شده و تحت کنترل سپاه قرار می گیرد.

تنگسیری همچنین ضمن تاکید بر کنترل باند در مسیر رفت شناورها، اضهار داشت: «قبل از انقلاب اسلامی فقط کشور عمان قانون کنترل باند را اعمال می‌کرد، ولی پس از انقلاب سپاه این کار را انجام می‌دهد.»

تنگسیری ادامه داد: «چه شناورهای نظامی و چه شناورهای غیرنظامی که وارد تنگه هرمز می‌شوند، به سؤالات ما جواب می‌دهند.»

وی نیروی دریایی سپاه را حافظ تنگه هرمز دانست و تصریح کرد: «حفاظت و حراست از تنگه هرمز به عهده سپاه است و پاسداران ما ورود بیگانگان و کشورهای فرامنطقه‌ای به منطقه راهبردی خلیج فارس از طریق تنگه هرمز را به صورت کامل کنترل می‌کنند.»

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به به کارگیری قایق‌های تندروی این نیرو در کنترل خلیج فارس و تنگه هرمز، گفت: «قایق‌های تندرو از قابلیت‌هایی است که کشور ما دارد و افتخار سپاه نیز استفاده و بهره‌گیری از تجهیزات داخلی است.»

تنگسیری با بیان اینکه 19 جزیره ایرانی در خلیج فارس داریم، گفت: «14 جزیره در استان هرمزگان، 3 جزیره در بوشهر و 2 استان در خوزستان وجود دارد.»

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به میانگین عبور و مرور روزانه 82 فروند کشتی از تنگه هرمز، خاطرنشان کرد: «این تنگه یکی از تنگه‌های بسیار مهم و سوق الجیشی دنیاست و ما نیز طی رزمایش‌های مختلفی که در این تنگه داشتیم، اعلام کردیم تنگه هرمز برای کشورهای منطقه است و ما به دنبال امنیت این منطقه هستیم.»

وی حضور شناورهای کشورهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس را موجب ناامنی و ایجاد مشکلات زیست محیطی عنوان کرد و گفت: «ما تا پیش از ورود ناو هواپیمابر آمریکا با سوخت اتمی، مشکلی مانند جلبکهای قرمز در منطقه نداشتیم ولی وجود این کشتی‌ها و ناوهای اتمی، مشکلاتی از این دست را برای خلیج فارس به وجود آورده‌اند.»

تنگسیری همچنین حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس را مخل امنیت دانست و هدف آنها از این حضور را فروش هرچه بیشتر تسلیحات و برهم زدن مناسبات بین کشورها ذکر کرد.

وی با بیان اینکه ما همواره به همسایگانمان در کشورهای اسلامی گفته‌ایم که به دنبال امنیت منطقه هستیم، تاکید کرد: «البته ما اجازه نمی‌دهیم کسی به جزایر و تاسیسات ما در خلیج فارس آسیبی برساند.»

همچنین سرهنگ "حیدری"، فرمانده یگان موشک انداز سپاه در تنگه هرمز در خصوص نحوه رصد شناورهای حاضر در این منطقه اظهار داشت: «ما از چندین نقطه شناورهایی که می‌خواهند به خلیج فارس وارد شوند را مورد شناسایی و رهگیری قرار می‌دهیم و پاسداران با تمام قدرت از تنگه هرمز دفاع خواهند کرد.»

وی گفت: «تمام شناورهایی که در بسیاری از کشورها حاضر به پاسخگویی نیستند، در تنگه هرمز به سپاه جواب پس می‌دهند.»

به گزارش فارس، برای مثال، وقتی ناوهای آمریکایی وارد تنگه‌ها و کانال ها می شوند آن تنگه به مدت 24 ساعت بسته می شود تا نیروهای آمریکایی به راحتی عبور کنند.

هیچ شناوری حق نزدیک شدن به این ناوها را ندارد به ویژه اگر آن ها تشخیص دهند که آن شناور، شناور نظامی است، اما این قانون نانوشته در "تنگه هرمز" معنایی ندارد چراکه جمهوری اسلامی ایران این حریم را قبول نداشته و البته آمریکایی‌ها هم چاره ای جز گردن نهادن بر این واقعیت ندارند.


[ جمعه 91/2/15 ] [ 10:59 صبح ] [ علی امامی راد ]
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا:
ما هستیم که برای موشک دشمن برنامه‌ریزی می‌کنیم
هر موشکی قبل از اینکه به پیکره مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب برساند، منهدم یا منحرف شده و به هدفی که ما تعیین می‌کنیم اصابت می‌کند.
 امیر "فرزاد اسماعیلی"، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاصلوات‌الله‌علیه‌وآله با اشاره به پروژه فریب موشک‌های دشمن، گفت: «این پروژه در پدافند هوایی کلید خورده و زمان عملیاتی شدن آن نیز به تشخیص قرارگاه است.»

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا ادامه داد: «هر زمان که تهدیدی صورت بگیرد، این سامانه‌ها به صحنه می‌آیند و وظیفه خودشان را انجام می‌دهند.»

اسماعیلی همچنین تصریح کرد: «هر موشکی قبل از اینکه به پیکره مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب برساند، منهدم یا منحرف شده و به هدفی که ما تعیین می‌کنیم اصابت می‌کند و این قابلیت جنگ الکترونیک است که طی آن، این ما هستیم که برای موشک دشمن برنامه‌ریزی می‌کنیم.»

وی با اشاره به توان پدافندی کشور در مقابله با انواع تهدیدات تاکید کرد: «تجهیزات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران با توانی بیشتر از صدها سپر موشکی عمل می کنند.»

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا همچنین با اشاره به موضوع استقرار سپر دفاع موشکی در خلیج فارس، ادامه داد: «جمهوری اسلامی ایران در بحث دفاعی، پدافند هوایی، دریایی و زمینی در وضعیت مطلوبی به سر می برد و اگر امروز برخی از کشورها به فکر این کار افتاده‌اند، قطعا احساس ضعفی در زمینه دفاعی می‌کنند.»

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: «ما توجهی به این قضایا نمی‌کنیم، اما هوشیار بوده و به دنبال این هستیم که سیستم پدافند هوایی همیشه رو به رشد باشد.»

منبع: فارس


[ جمعه 91/2/15 ] [ 10:57 صبح ] [ علی امامی راد ]
گلوبال ریسرچ؛
آمریکا در حال به راه انداختن حکومت نظامی الکترونیک در جهان
زنجیره ای از وسایل به کار گذاشته‌اند تا به داخل همه اجزای شبکه های ارتباطی راه دور بین‌المللی نفوذ کنند؛ برخی از آنها ماهواره های ارتباطی را تحت کنترل دارند و برخی دیگر شبکه های ارتباطی زیرزمینی را.
پایگاه تحلیلی "گلوبال ریسرچ" در گزارشی به قلم "تام بوگارت" می‌نویسد: دولت سری از مراقبت و پایش شبکه‌ای گرفته تا دسترسی و استخراج اطلاعات و تجزیه تحلیل پیوندها، از داده‌های ما به عنوان سلاح بالفعل استفاده کرده که به عنوان یک مدرک جنایت آماده برای استفاده در محاکمه از آن یاد می‌کند.

ارسال مطلب به شبکه اجتماعی کلوب داغ کن - کلوب دات کام

کنترل همه جانبه بر روی همه داده‌های اطلاعاتی و ارتباطی
"نیکی هاگر"، در فصل نامه "کاورت اکشن" در سال 1996 افشا کرد: سیستم "اشلان" برای استراق سمع ایمیل و یا خط تلفن فاکس شخص خاصی طراحی نشده است، بلکه این سیستم به طور یکسره و بدون هیچ‌گونه تبعیضی با جلوگیری از تعداد قابل توجهی ارتباطات وارد عمل شده و از رایانه‌ها برای احراز هویت و استخراج پیام‌های شخص مورد نظر از میان توده انبوهی از اشخاص دیگر بهره می‌برد.
زنجیره ای از وسایل به کار گذاشته‌اند تا به داخل همه اجزای اصلی شبکه های ارتباطی راه دور بین‌المللی نفوذ کنند. برخی از آنها ماهواره های ارتباطی را تحت کنترل دارند و برخی دیگر نیز شبکه های ارتباطی زیرزمینی و یا ارتباط‌های رادیویی را بازرسی می‌کنند.

سیستم اشلان تمامی این وسایل و امکانات را به هم متصل کرده و آمریکا و متحدانش را به قابلیت قطع تعداد بسیار زیادی از ارتباطات روی کره خاکی مجهز می‌کند. با رشدنمایی شبکه‌های بی‌سیم و فیبر نوری، انبوه اطلاعات و داده‌هایی که برای "جاسوسی قابل پیگیری قانونی" قابل استخراج و دسترسی بوده و از استراق سمع دشمنان گرفته تا مراقبت و کنترل مخالفان را تحت پوشش قرار می‌دهند.

 گسترش شبکه اطلاعات جهانی پنتاگون برای تحت کنترل درآوردن تمامی داده‌ها
این روند می‌تواند فراگیرتر هم شود. همان طور که "جیمز بمفورد" در مجله "وایرد" خاطر نشان می‌شود: پنتاگون در تلاش است تا شبکه اطلاعات جهانی خود را گسترش دهد تا از این راه تمامی داده‌ها را تحت کنترل داشته باشد. پنتاگون نیازمند این قابلیت است، زیرا طبق آخرین گزارش سیسکو، ترافیک اینترنت جهانی از سال 2010 تا 2015 چهار برابر خواهد شد. که به گزارش "بمفورد" سالانه 966 اگزابایت (هر اگزابایت معادل یک میلیارد گیگا بایت است) خواهد بود. بنابراین سازمان امنیت داخلی نیازمند فضایی معادل 12 میلیون اینچ مربع است...

شنود و پایش در دولت اوباما افزایش یافته است
"ویلیام بینی" یک مقام رسمی سابق سازمان امنیت داخلی به فاصله کوتاهی پس از اینکه آژانس برنامه های بدون ضمانت استراق سمع را به کار انداخت، استعفا داد. برنامه‌هایی که در حال حاضر در دوره اوباما گسترش یافته‌اند. بمفورد گفت: ما فاصله بسیار کمی با حکومت مطلقه داریم.

هفته گذشته، "بینی" هنگام پرسش در خصوص این سوال که "آیا تفاوتی بین دولت بوش و اوباما وجود دارد یا خیر؟" در برنامه دموکراسی نو گفت: «در واقع، به عقیده من پایش و کنترل افزایش یافته است. پیشنهاد می‌کنم که 20 تریلیون تراکنش در مورد شهروندان آمریکایی را با دیگر شهروندان آمریکایی جمع کنند.» در ادامه، گرینوالد در روزنامه سالون خاطر نشان می‌کند که حکومت پایش و مراقبت به رهبری سازمان امنیت داخلی که "فرانک چرچ" صراحتا در مورد آن هشدار داده، علنا به بار نشسته است.

در حقیقت، سیستم سازمان امنیت داخلی سیستم اشلان، الگویی برای "استلار ویند" و پایگاه داده جستجوی وب و ایمیل آژانس به نام "پاین وایل"، پاسخ‌های تکنولوژیکی از سوی نخبگان غربی به چالش‌های ایجاد شده به وسیله نظریه "افراط دموکراسی" است که از سوی ساموئل هانتینگتون و پیروانش در "بحران دموکراسی" – منتشر شده از سوی کمیته سه جانبه با سرمایه‌گذاری "راکفلر"- برملا شدند.

همزمان با عمیق‌تر شدن بحران اقتصادی جهانی و اینکه میلیون‌ها نفر از مردم سراسر دنیا کارهای بی‌اهمیت ریاضتی متقلبان اقتصادی مالی را که با فریب و حیله های گوناگون از جمله فرصت‌های سرمایه گذاری به این بحران دامن می‌زدند، نپذیرفته و رد کردند، روسای شرکت‌های متحد استقامت و پایداری کرده و به شیوه حکومت نظامی برای حمایت از قانون نامشروعشان روی آوردند.

و چندان اهمیتی ندارد که مظنون‌های معمول امروز، روستاییان بدون زمین، کارگران اخراج شده، روزنامه نگاران محقق، آزادی خواهان مدنی باشند یا شهروندان بی‌گناهی که اشتباها در دام افتاده‌اند: تهدیدها خنثی خواهند شد و یا به اصطلاح صریح‌تر با قضاوت‌های آلوده به تبعیض، پایان داده شوند.

سرکوب و خشونت پلیس و سخت‌گیری‌های موقت هدایت شده از حافظه داده‌های شخصی ذخیره شده روی دستگاه های دیجیتال (جاسوس‌های جیبی) و پایگاه های عظیم داده و اطلاعات، جمع آوری شدند. بنا به تصدیق کریپتوهیپی یک حکومت نظامی الکترونیک، آرام و حتی نامرئی است و تمامی فعالیت‌های قانونی آن با شواهد و مدارک فراوانی حمایت می‌شوند و به نظر بدون نقص است.

طبق اظهارات متخصصان: وقتی ما اولین گزارش حکومت نظامی الکترونیک را آماده کردیم، 10 کشور اول از دو دسته بودند: 1. آنهایی که خواهان جاسوسی کردن از هر یک از شهروندانشان بودند ولی امکانات آن را نداشتند.

2. آنها که قابلیت آن را داشته ولی جلوی خواست خود را گرفته بودند. ولی همان‌گونه که در رتبه بندی ملی 2010 مشخص شده این دو دسته در حال تغییر هستند: کشوری که قابلیت آن را دارد مشتاق و خواهان نیز شده و موانع سنتی خود را از میان برداشته‌اند.

محرکان و پیش برندگان اصلی این منظر کلی به شرح زیرند:
1. ایالت متحده آمریکا چهارمین اصلاحیه قانون اساسی خود را به نام حمایت و جنگ بر ضد ترور، مواد مخدر و حملات سایبری به مذاکره گذاشت.

2. انگلیس به طور سلطه‌جویانه در حال درست کردن جهان 1948 با نام متوقف‌سازی فعالیت‌های ضداجتماعی است. به نظر می‌رسد مردم آن ناتوان و یا بی‌تمایل به محدود کردن و یا مهار کردن دولت هستند.

باز هم هیچ اهمیتی ندارد که "دهکده جهانی" که با گسترش وسیع اینترنت در دهه 90 میلادی، که همانند یک مرکز سودمند برای مبادله اطلاعات و یک دستگاه جاسوسی برای دولت سری بود، محصول فرعی تحقیق پنتاگون برای یک سیستم ارتباط دیجیتال زمان جنگ محسوب می‌شد. ولی حال که هر قسمت از زندگی روزمره به یک نمایش خانه جنگ مبدل شده، با ساختن باغ‌های الکترونیکی آماده فروش شرکت‌های "اپل" یا "فیس‌بوک" و "گوگل" که مانند زندان "بنتهام" برای ما به زندانی از انتخاب‌هایمان مبدل گشته‌اند، چه باید کرد؟

به یکباره شکلی هولناک از دور دست نمایان شد، دنیایی از تلفن‌های هوشمند و مردمی کم حرف و خاموش؛ فضایی آمریکایی است که در آن "مقاومت" همیشه عبث و بی اثر است و حال سؤال اینجاست که در جمهوری سقوط کرده ما آیا کسی متوجه این امر شده است؟

منبع: فارس


[ جمعه 91/2/15 ] [ 10:56 صبح ] [ علی امامی راد ]
در این فیلم‌ها می‌توان اشتباهات عمدی، نیمه حقایق گمراه‌کننده و قیاس بین ایران و آلمان نازی را دریافت که میلیون‌ها کاربر اینترنتی آنها را مشاهده کرده اند!
آژانس اطلاع‌رسانی یهود از انتشار یک سری فیلم‌های کوتاه در فضای اینترنت خبر داد که سازمان جدیدی تحت عنوان "سرزمین اسرائیل" آنها را تهیه کرده و به دلایل حمله رژیم صهیونیستی به ایران پرداخته است.

آژانس اطلاع‌رسانی یهود خاطرنشان می‌سازد که در این فیلم‌ها می‌توان اشتباهات عمدی، نیمه حقایق گمراه‌کننده و قیاس بین ایران و آلمان نازی را دریافت که میلیون‌ها کاربر اینترنتی آنها را در سایت یوتیوب به چشم دیده‌اند.

بسیاری از این فیلم‌های کوتاه من‌جمله کلیپ مربوط به "ولید فارس"، مشاور جنجالی سیاستمدار جمهوری‌خواه، "میت رامنی" از فیلم مستند "ایرانیوم" اقتباس شده است، فیلمی که صندوق کلاریون به عنوان یک سازمان ضداسلامی آن را تهیه کرد و توجه بازها (منظور جنگ‌طلبان جمهوری‌خواه) را به سوی ایران معطوف ساخت.

یکی از این فیلم‌ها، تحت عنوان "اسرائیل در مقابل ایران- بدون ترس" از زمان انتشار آن ظرف چند روز گذشته بیش از 2 میلیون بازدیدکننده داشته است. راوی داستان در این فیلم می‌گوید: «همه می‌دانند که ایران در شرف دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است یا اینکه حتی شاید چنین تسلیحاتی را الان در اختیار داشته باشد.»

هیچ رسانه یا کارشناس معتبری ادعا نمی‌کند که ایران هم‌اکنون تسلیحات هسته‌ای در اختیار دارد. هرچند برنامه هسته‌ای ایران یک تهدید بالقوه است، اما برآوردهای اطلاعاتی آمریکا و رزیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده‌اند که ایران تصمیم ندارد بمب هسته‌ای بسازد.

راوی فیلم چنین ادامه می‌دهد: «با وجودی که همه می‌دانند چه باید کرد اما چرا کسی کاری انجام نمی‌دهد؟»

"جرمی گیمپل" یکی از بنیانگذاران سازمان "سرزمین اسرائیل" گفت: «پس از آن که سازمان توضیح داد ساخت این فیلم‌ها در راستای بخشی از تلاش برای اثبات حقانیت اسرائیل برای دفاع از خود است، این کلیپ‌ها با اجازه صندوق کلاریون مورد استفاده قرار گرفتند.»

همانند "آلکس ترایمن" از مقامات صندوق کلاریون و نویسنده و کارگردان مستند "ایرانیوم"، گیمپل نیز در شهرک صهیونیستی کرانه باختری سکونت دارد.

زمانی که در خصوص برخی از اشتباهات عمدی و نکات گمراه‌کننده در این دو فیلم کوتاه از گیمپل سوال پرسیدند، وی این انتقادات را "ناشی از اختلاف معنا" دانست و ایرادات مطرح شده را نپذیرفت.

برای نمونه، در فیلم دیگری تحت عنوان "ایران در برابر اسرائیل- بازگشت به آینده" راوی می‌گوید: «ایران موشک‌های بالستیک قاره‌پیما (ICBM) ساخته است.» هرچند تمرکز ایران بر بهینه‌سازی موشک‌های میان‌برد (2500 کیلومتر) شرایط را برای تحقیقاتی فراهم می‌سازد که تهران می‌تواند از آن برای ساخت موشک‌های بالستیک قاره‌پیما استفاده کند، اما هیچ گزارش معتبری وجود ندارد که نشان دهد برنامه توسعه سامانه موشک بالستیک قاره‌پیما در دست اجراست.

وقتی از گیمپل درباره این مسئله پرسیدند، وی پاسخ داد: «نمی‌دانم آیا از این سامانه در ویکی‌پدیا تعریفی وجود دارد یا خیر، اما نکته اینجاست که این تهدیدی برای اروپا و اسرائیل به شمار می‌رود.»

ویکی‌پدیا در واقع موشک‌های بالستیک قاره‌پیما را چنین تعریف می‌کند: موشکی با برد بیش از 5500 کیلومتر.

گیمپل می گوید: «ما با کارشناسانی صحبت کرده‌ایم که نظری غیر از این دارند، اما نمی‌توانیم نام هیچ‌یک از آنها را بر زبان آوریم.»

در توضیح تفاوت بین متوقف ساختن و به تاخیر انداختن پیشرفت هسته‌ای ایران، گیمپل گفت به حمله‌ای دل بسته است که برنامه هسته‌ای ایران را تا زمانی به تاخیر اندازد که دولت تهران در این مدت تغییر کند. وی اظهار داشت: «اگر این طرح موثر واقع نشود، اسرائیل کاری را انجام خواهد داد که باید انجام دهد. اگر این اقدام (حمله) هر 5 سال باید انجام پذیرد، تل‌آویو این کار را انجام خواهد داد.»

گیمپل این نظریه را مردود دانست که در حال تبلیغ جنگ با ایران است. وی افزود: «آنچه که انجام می‌دهم اقدام در راستای برقراری صلح است. حرف من اینست که اگر ایران به بمب هسته‌ای دست یابد، صلح هرگز محقق نخواهد شد.»

اما گیمپل راه‌حل دیپلماتیک برای بحران هسته‌ای ایران را نپذیرفت و اعلام داشت: «فکر می‌کنم مذاکرات چیزی جز هدر دادن وقت ما نیست.»

منبع: مشرق


[ جمعه 91/2/15 ] [ 10:54 صبح ] [ علی امامی راد ]
 
اخبار رسمی

ارسال مطلب به شبکه اجتماعی کلوب داغ کن - کلوب دات کام

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درنامه‌ای خطاب به دولت بر ضرورت رسیدگی هرچه بیشتر به بحث اقتصادی و مساله گرانی ها تاکید کرد.
متن این نامه بدین شرح است:
جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد  «زید عزه الشریف»
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و آرزوی موفقیت برای جنابعالی و همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ به اطلاع می‌رساند؛ طبق اخبار و گزارش‌های واصله و شواهد موجود، طی چند ماهه اخیر موج نسبتاً عظیمی از گرانی متوجه کالاهای اصلی و مورد نیاز مردم شریف ایران شده و مشکلات و نارضایتی در حد گسترده‌ای را به وجود آورده است. به طوری که مراجع معظم تقلید و علمای اعلام «دامت‌برکاتهم» نیز نسبت به این مسئله ابراز نگرانی فرموده‌اند. بدیهی است چنانچه این گرانی‌ها تداوم پیدا کند، ‌بیم آن می‌رود که اقشار آسیب پذیر و مستضعف جامعه اسلامی ما - که همانا صاحبان اصلی این انقلاب‌اند - با معضلات جدی مواجه شوند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم براساس وظیفه  اسلامی و اجتماعی در حمایت از اقشار محروم جامعه ضمن تشکر از اقدامات اخیر دولت محترم در ارتباط با نظارت و مهار این گرانی‌ها و با نظر به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری «مدظله العالی» مبنی بر حل معضلات اقتصادی و توجه به مشکلات اقشار آسیب پذیر، بر تداوم نظارت‌ها تأکید نموده و از دولت محترم می‌خواهد ضمن تبادل نظر با کارشناسان اقتصادی و بهره‌گیری از مشاورة دلسوزان نظام و انقلاب، جلوی گرانی‌ها و افزایش قیمت‌های موجود را بگیرد تا به خواسته‌های مردم شریف جامه عمل پوشانده شود.
پیشاپیش از بذل توجه و خدمات ارزنده جنابعالی و دولت محترم سپاسگزاریم.
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
انتهای پیام/

خبرگزاری فارس: ابراز نگرانی مراجع تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گرانی‌ها
با امضای آیت الله شیخ محمد یزدی در نامه‌ای به دولت اعلام شد
ابراز نگرانی مراجع تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گرانی‌ها
خبرگزاری فارس: آیت الله شیخ محمد یزدی در نامه ای به دولت نگرانی مراجع و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را از گرانی ها اعلام کرد.

[ جمعه 91/2/15 ] [ 10:53 صبح ] [ علی امامی راد ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ
لینک دوستان
<فرزانگان امیدوار
###@جزین@###
رایان چوب
نظرمن
جاده های مه آلود
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
لنگه کفش
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
فتوبلاگ حسین کارگر
کانون فرهنگی شهدا
تنهایی......!!!!!!
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
.: شهر عشق :.
پیامنمای جامع
بوی سیب
سایت روستای چشام (Chesham.ir)
دبستان پسرانه ی امام هادی سبزوار
آموزشی مذهبی
بچه های خدایی
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
تنها هنر
Dark Future
(بنفشه ی صحرا)
پا توی کفش شهدا
جزتو
Manna
محمد قدرتی
یه دختره تنها
ورزش های رزمی
جیغ بنفش در ساعت 25
گروه اینترنتی جرقه داتکو
زمزمه ی کوچه باغ شاه تور
تیـــــــــــام
وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده)
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
اخراجیها
نوری چایی_بیجار
xXx عکسدونی xXx
مهربانی
عزای حسینی
پرسپولیس
بادله گشت
کلبه ی عشق
عشق تابینهایت
عاشق دربدر
توتویی
محمد امیدواری ابرقویی
صل الله علی الباکین علی الحسین
مهندسی متالورژِی
دلنوشته های یه عاشق!
delshekasteh
ستاره
سفیر نور
آزاد اندیشان
احساس ابری
فهادانــ
میلاد کی مرام
عکس میخوای کلیک کن
قصه ی ما و شما
صراط مبین
زیر آسمان خدا
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
دوستانه
جوک و خنده
یه دختر تنها
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی
خورشید خاموش
fazestan
رویای زیبا ...
کشتی کج
جوان ایرانی
روژمان
اندیشمند
من و تو
چـــــاوش ( چه خبر از دنیا ؟؟؟؟)
عاشق تنها....
رقص شیطان
شاخه شکسته
مسأله شرعی
موسیقی اصیل ایرانی
زنگ تفریح
فرزاد ملوس و پرنیاجون
جامع ترین وبلاگ خبری
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 262480