سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عدالت

قابل توجه دوستان عزیز همانطور که میدانید یک چرخش خورشید 11 سال تمام طول می کشد ، آخرین حداکثرهای خورشیدی در سال های 1989 تا 90 و همچنین 2000 تا 2001 بود .

  

به اطلاع دوستان عزیز میرسانیم که آقای بوش پدر در 11 سپتامبر 1990 ایده ی "نظم نوین جهانی" را علنا بیان کرد" NWO ". دقیقا 11 سال بعد یعنی به اندازه ی یک چرخه ی کامل خورشید حادثه ی 11 سپتامبر اتفاق افتاد یعنی در زمان ریاست جمهوری بوش پسر . چقدر دلیل و مدرک میخواهید که 11 سپتامبر یک توطئه ی شیطانی بود؟! با یه حساب سرانگشتی محاسبه کنید 11 سال بعد چه سالی خواهد شد!!؟ دوست عزیز عشق 2012 و علایم آخر الزمان و پایان دنیا و عاشقان حقیقت از اینکه 2012 رو براتون بزرگ کردند فکر میکنید که برای چه توطئه ای بوده است؟!

 

 

درمورد آلیستر کرولی تا به حال توضیحات زیادی دادیم . همانطور که میدانید آلیستر کرولی پدر بزرگ جورج بوش بود ، کسی که کتاب شیطانی "کتاب قانون " را در حالی نوشت که در هرم گیزا ، تسخیر شده بود . درسال 1904 کرولی کتاب قانون را پس از تفکرات و عباداتش در خوابگاه پادشاه هرم بزرگ گیزا دریافت کرد . همچنین میدانید او با موجودی به نام  Aiwas      دیدار کرده بود . کرولی از این نماد در اثرش استفاده کرده است: 

 

   

    یکی از معانی ای که گفته می شود این نماد به آن اشاره دارد عدد 77 در زبان عبری است یعنی در ارتباط با خدای مزرعه در افسانه های یونان باستان یعنی PAN       . 

 

 

هرگز این را فراموش نکنید که آلیستر کرولی پدربزرگ جورج بوش است . این تصویری است که در روز 11 سپتامبر از جورج بوش منتشر شد ، درست در زمانی که در مدرسه مشغول خواندن کتاب برای بچه ها بود و خبر سقوط برج های تجارت جهانی را برای او آوردن. به کتابی که در دست اوست توجه کنید . نام آن کتاب داستان کتاب "بز اهلی من " است!!  قابل توجه شما که کتاب "بز اهلی من" بعدها به خاطر داشتن معانی آیینی و مناسکی برای اهدا به موجودی شیطانی به نام PAN     ممنوع شد. درواقع 11 سپتامبر نیز مناسکی بود اهدایی به خدای بزرگ PAN      توسط نوه ی آلیستر کرولی !! کرولی همان کسی که امروز به اشتباه خیلی ها او را اسطوره میدانند!!! او یک جن زده ی شیطانی بالفطره است.

 

 

این همه کتاب روی زمین ، آنوقت رئیس جمهور باید آن کتاب را در آن روز میخواند؟! کلمات آن کتاب همان کلماتی بود که توسط بچه های کلاس درست در همان لحظه ی حمله همسرایی می شد. در آخر نیز به یاد بیاورید که شیطان پرستان همیشه از نماد های معکوس استفاده میکنند ، با ز هم جالب است بدانید که بوش در آن روز در بعضی مواقع کتاب را وارونه می گرفت!!

     

کره ی بین دو برج تجارت جهانی را به باد دارید؟! در قسمت قبل گفتیم که کره نماد کعبه بود . حال به بررسی این می پردازیم که چرا کعبه؟!آیا آنها دوباره خداوند را به مبارزه می طلبند؟! یا اینکه نشانه ای آخرالزمانی است بر ویرانی کعبه در  آینده؟! آیا 2012 باز هم مبارزه طلبیدن خدا خواهد بود؟!

 

آنچه را که در آینده میخوانید را به یاد بسپارید:

 

 

چندین نقاط انرژی وکلیدی روی زمین وجود دارد . وقتی دو خط انرژی همدیگر را قطع میکنند ، یا وقتی منشا انرژی از زمین باشد این انرژی با حرکتی دورانی در جهت عقربه های ساعت جریان پیدا می کند . شما نیز به طور دائم از خود انرژی منتشر میکنید  ، در حقیقت احساسات و افکار شما انرژی های در حال حرکت هستند .

      

قابل توجه شما کسانی که مطالب مارا مربوط به 1400 سال پیش میپندارند.!!

 

در مورد کعبه چیزی کاملا متفاوت وجود دارد: کعبه محل عبور بیشترین تعداد خطوط انرژی روی زمین است . اما این تنها چیزی نیست که کعبه را متمایز می کند .  کعبه قویترین انرژی روی زمین را منتشر می کند و انتقال میدهد و وقتی آنجا پر بیننده ترین مکان روی زمین است دیگر پی بردن به دلیل آن کار مشکلی نیست. جالب است بدانید که انرژی کعبه به روشی متفاوت جریان پیدا می کند . حرکت این انرژی در جهت عکس عقربه های ساعت است .

 

 

 

آیا الان درک میکنید که چرا خداوند از مسلمانان خواسته در چه جهتی به دور کعبه بچرخند؟! بیایید واقعا خدا را درک کنیم برای لحظه ای هم شده به این گفته زیبا گوش کنیم که یک ساعت تفکر از 70 سال عبادت برتر است. بیایید این را باور کنیم که قرآن کتاب 1400 سال پیش نیست، بیایی باور کنیم قرآن 1400 سال بعد هم کتابی است که هنوز بشریت تمام و کمال نتوانسته آن را به درستی درک کند. بیایید این را درک کنیم که اسلام دین مبارزه با علم نیست. بیایید این را درک کنیم که فقط حرف عده ای روشنفکر غربی حرف نیست !! بدانید خدا در نزدیکی ماست و قرآن کتاب و اسلام دین آسمانی اوست. بیایید نگذارید عده ای روشنفکر نما با تمام آیین و دین معرفتی که از اسلام سراغ داریم ما را بازی بدهند . اندکی هم از بیرون به خودتان نگاه کنید؟! براستی شما نسلی از تغییرات ژنتیکی موجوداتی کیهانی هستید؟!!!  به راستی شما معرفت را آیین و مناسک الحادی میدانید؟! براستی شما" الله "را تنها نام بتی در کعبه میدانید؟!! آیا شما سرنوشت خود را وابسته به بشقاب پرنده هایی میدانید که امروز تعدادشان بیشتر از دیروز شده است؟! آیا با خود فکر نمیکنید حال که اطلاعات موضوعی مثل فرازمینی ها و خدایان باستان و بازگشت شان و نابودی زمین و مواردی از این با تمام امکانات رسانه ای به ما داده میشود چرا دیگر کمتر کسی به آلودگی صنعتی کشورهای ابر قدرت فکر نمیکند؟! چرا دیگر کسی گرمایش جهانی را حاصل از خرابکاری های برخی کشور ها نمیداند؟! چرا دیگر کسی حرفی از ذوب شدن یخها در میان این همه گاز گلخانه ای متصاعد شده از ایالات متحده نمیزند؟!  اندکی بیشتر و از نگاهی دیگر فکر کنید . خود را گول نزنید تا عده ای بنشینند و به سادگی ما بخندند!!!

  

   

  

  

اوخالق همه ی مخلوقات عالم است و همه چیز را برپایه ی نظم و ترتیب آفریده است .

ایمان بیاورید که " الله " بزرگتر از آن است که ذهن ما ، او را درک کند.

 

برگردیم به موضوع کعبه ، میدانید چرا باید 7 بار به دور کعبه بچرخیم؟!

هفت بار آن هم همگی در جهت عکس عقربه های ساعت؟!!

 

چیزی که ما انسانها را به این زندگی ، به این بعد و این زمین محدود کرده ، محدویت های زمان و مکان است . ما به واسطه ی زمان و مکان به این بعد محدود شده ایم . بنابراین کسی که بخواهد این بعد را ترک کند درواقع باید خود را از قید زمان و مکان رها کند .

 

وقتی شما در کعبه می چرخید در واقع روح خود را تا حد متعالی از قید زمان و مکان رها می کنید ، بنابراین مطمئن باشید حسی پر انرژی و زیبا را در خود تجربه خواهید کرد که مطمئنا زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این حس رو  به راحتی میتونید از کسایی که به حج مشرف شدن بپرسید ولی نمیتوانید آن را درک کنید.

حال فکر کنید که اگر چرخش به دور کعبه مارا تا حد متعالی از لحاظ روحانی بالا می برد ، چرا باید این کار را هفت بار انجام دهیم؟!

 

حکمت این کار ممکن است در مطلب زیر باشد:

 

چند طبقه ی روحانی (آسمان) در این جهان وجود دارد ؟!  

بله درست است ، هفت . هفت طبقه و آسمان روحانی بالای سر ما وجود دارد .

 

اندکی تفکر ، سحر نزدیک است....

 

خدا نصیب همتون کنه که به این مکان مشرف بشید.

التماس دعا .

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 10:55 صبح ] [ علی امامی راد ]

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَکَةٍ زَیْتُونِةٍ لَّا شَرْقِیَّةٍ وَلَا غَرْبِیَّةٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَى نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ

خدا نور آسمانها و زمین است مثل نور او چون چراغدانى است که در آن چراغى و آن چراغ در شیشه‏اى است آن شیشه گویى اخترى درخشان است که از درخت‏ خجسته زیتونى که نه شرقى است و نه غربى افروخته مى‏شود نزدیک است که روغنش هر چند بدان آتشى نرسیده باشد روشنى بخشد روشنى بر روى روشنى است‏ خدا هر که را بخواهد با نور خویش هدایت مى‏کند و این مثلها را خدا براى مردم مى‏زند و خدا به هر چیزى داناست

الَّذِینَ یُجَادِلُونَ فِی آیَاتِ اللَّهِ بِغَیْرِ سُلْطَانٍ أَتَاهُمْ کَبُرَ مَقْتًا عِندَ اللَّهِ وَعِندَ الَّذِینَ آمَنُوا کَذَلِکَ یَطْبَعُ اللَّهُ عَلَى کُلِّ قَلْبِ مُتَکَبِّرٍ جَبَّارٍ

کسانى که در باره آیات خدا بدون حجتى که براى آنان آمده باشد مجادله مى‏کنند [این ستیزه] در نزد خدا و نزد کسانى که ایمان آورده‏اند [مایه] عداوت بزرگى است این گونه خدا بر دل هر متکبر و زورگویى مهر مى‏نهد

این چشم جهان بین همان چشم هوروس  Horus خدای مصری است.

 این چشم همان چشمی است که در مجسمه بودا آن را می یابید...

چشم سوم علامتی که هندو ها بین دو ابروی خود قرار می دهند ،نمادی از این چشم سوم است . چشم شیوا.

چشم برزخی.

هرم نماد انسانی است که در حال مدیتیشن است و چشم روی هرم به معنی گشوده شدن چشم سوم است.

در اینجا سنگ نهایی هرم که با آن هرم کامل می شود Capstone یا Keystone هرم است.شاه کلید سنگهای هرم و ،نمادی از مغز است.

وقتی که هرم کامل شد و سنگ نهایی بر سر جایش قرار گرفت،مغز شما به اوج توانایی خود می رسد.مغز شما با غده صنوبری Pineal Gland به اتحاد می رسد.

خوب بحث طلسم را تا همین جا داشته باشید تا بعد به آن باز گردیم. اینجا لازم می دانم تا کمی درباره غده صنوبری Pineal Gland که در مغز ما انسانها قرار دارد کمی توضیح دهم تا باز به مبحث طلسم بازگردیم.

غدد اصلی که سیستم درون ریز بدن انسان را تشکیل می دهد، غده هیپوتالاموس، هیپوفیز، تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، جسم صنوبری و غدد تناسلی می باشد که شامل تخمدان ها و بیضه هاست. جسم صنوبری که غده صنوبری نیز نامیده می شود، در وسط مغز قرار گرفته است.

 

(در پرانتز:در تصاویر بالا به آرایش موهای مجسمه و شباهت آن با مجسمه میوه درخت صنوبر(در واتیکان) دقت کنید.در ضمن به آن دو طاووس که از آن میوه محافظت می کنند دقت کنید.کسانی که با اسطوره ها و نمادشناسی آشنا هستند،معنی طاووس و ملک طاووس(دربان بهشت) که ابلیس با فریفتن آن وارد بهشت شد را می فهمند.جالب اینجاست که ابلیس به شکل مار به بهشت وارد شد و آدم و حوا را فریفت.مار را هم خواهید دید.)

این غده ملاتونین ترشح می کند، هورمونی که چرخه خواب-بیداری را تنظیم می کند.    غده صنوبری اخرین غده درون ریز بوده که که نقش و کاربرد ان کشف شده است . ومحل در مغز عمیق است و ظاهرا نشان دهنده اهمیت ان است.عده ای بر این باورند که این غده که دقیقا از نظر جغرافیایی در مرکز مغز انسان قرار دارد ،همان چشم سوم یا چشم برزخی انسان است.

من در اینجا قصد رد کردن و یا تائید کردن این قضیه را ندارم.ولی آنچه برایم مسلم شده این است که در باره این غده حقایقی وجود دارد.حقایقی که از زمان سومریان و مصریان افرادی به آن دست پیدا کرده بوده اند. آنها  اعتفاد دارند که با فعال شدن این غده در مغز دریچه ای جدید بروی شهود انسان از اطرافش گشوده می شود.فعال شدن این غده را برخی به همان چشم سومی تعبیر کرده اند که در مجسمه های بودا مشاهده می کنید.در یوگای هندی به این چشم سوم (اجنا) می گویند.با فعال شدن آن انسان توانایی تله پاتیک عمیقی را پیدا می کند.

رنه دکارت فیلسوف معروف آن را خانه روح نام نهاده است. چیزی که مشخص است این است که گروهی به دانش فعال سازی این غده دست پیدا کرده بوده اند و از زمان باستان از این توانایی جادویی استفاده های فراوان برده اند.و تا جایی پیش رفتند که این نیرو را به جای خداوند فرض کردند و به پرستش او پرداختند.

 

 

گمان می کنم تا حدودی با ریشه های مشترک آئین های شرک آلود سومری،مصری،یونانی،هندی،بودایی و ...آشنا شده باشید.چیزی که عجیب است این است که تمامی آنها از این غده حرف می زنند. که البته این حقیقت برای عامه مردم مخفی است و تنها کسانی به راز آن پی خواهند برد که به نمادها آشنا باشند و توانایی گشودن رمز و Decode کردن آن را داشته باشند.پس تا زمانی که این قضیه مخفی است ،اگر کسی از این نیروی درونی استفاده کند در نگاه دیگران حکم یک جادوگر و معجزه گر را دارد.

در عرفان های هندی و یوگا از نیرویی و انرژی صحبت می شود به نام کندالینی :

از دید آنها ،کندالینی Kundalini (کندالینی نیرویی روحانی و کیهانی است که به صورت حلقه شده در تمام انسانها بصورت وارونه در دهانه سوشومنا نیدی قرار گرفته است. کندالینی آگاهی خالص، رهایی و دانش است.) از دیدگاه آنان وقتی که این انرژی ذخیره شده (که آن را به صورت و نماد دو مار نشان می دهند)،حرکت خود را در بدن به سمت بالا و به تدریج انجام می دهد وفتی که در این مسیر تمام چاکراهای خفته و عیر فعال را بیدار کرده و فعال کرد،نهایتا به چاکرای ششم می رسد. و آن چاکرا همان غده صنوبری یا چشم سوم است.

 

با فعال شدن این غده رویداد عجیب و منحصر بفردی در بدن اتفاق می افتد.و آن این است که شما ماورای فضا و زمان را در حالیکه هنوز خود در فضا و زمان هستید می بینید.

واین پدیده یک دروازه ستاره ای است.یک StarGate.

آنچه که از طریق آنها ادعا می شود این است که شما با افزایش فرکانس ارتعاشات خود خواهید توانست تا این غده را فعال کنید و برای افزایش ارتعاشات باید مدیتیشن کنید.

(خوانندگان ماجراجو لطفا مراقب باشند) بهترین جا برای مدیتیشن از نظر آنان زیر یک هرم است.زیرا هرم به خاطر ساختار خاص هندسی خود بیشترین مقدار از انرژی کیهانی را دربافت کرده و کالبد شما را با آن شارژ می کند.و با این کار شما فرکانس ارتعاشات خود را طی چند مرحله رزونانس آنچنان افزایش می دهید که هم فرکانس با ارتعاشان موجود در غده صنوبری شوید.و دروازه ستاره ای را می گشایید. البته اگر این هرم ها در محل تقاطع خطوط انتقال انرژی زمین قرار گرفته باشند،بیشترین اثر مشاهده می شود.

من تا اینجای قضیه مشکلی ندارم.مسئله اینجاست که شما خواهید توانست دروازه ها را بگشایید.و دید شما ماورای فضا و زمان را خواهد دید.حتما موجودات ماورایی را ملاقات خواهید کرد ولی کدام موجودات را؟؟!!

ادعای من این است که شما با شیاطین و اجنه ارتباط برقرار خواهید کرد.

آنچه که در طول تاریخ آنها در لژهای مخفی خود آن را بارها و بارها انجام داده اند. حالا شاید متوجه شده باشید که ساختمانهای هرمی چه نقش کلیدی در این پدیده ایفا می کنند.

شاید بد نیاشد که بدانید همان گونه که چشم سوم (غده صنوبری)Pineal Gland در مرکز جغرافیای مغز ما قرار دارد .اهرام مصر در مرکز جغرافیای انرژی کیهانی در زمین قرار گرفته است.

وتمام شهرهای ساخت فراماسون ها و تمام لژهای آنان روی این خطوط و مخصوصا محل تقاطع این خطوط قرار گرفته اند.

ومصریان باستان و فراعنه به دروازه های ستاره ای دست یافته بودند.

وَقَالَ فِرْعَوْنُ یَا هَامَانُ ابْنِ لِی صَرْحًا لَّعَلِّی أَبْلُغُ الْأَسْبَابَ*

أَسْبَابَ السَّمَاوَاتِ فَأَطَّلِعَ إِلَى إِلَهِ مُوسَى وَإِنِّی لَأَظُنُّهُ کَاذِبًا وَکَذَلِکَ زُیِّنَ لِفِرْعَوْنَ سُوءُ عَمَلِهِ وَصُدَّ عَنِ السَّبِیلِ وَمَا کَیْدُ فِرْعَوْنَ إِلَّا فِی تَبَابٍ*

و فرعون گفت:ای هامان! برای من کاخی بلند بساز تا به آن درها دست یابم*

درهای آسمانها،تا از خدای موسی آگاه شوم.من او را دروغگو می پندارم.

اینچنین عمل زشت فرعون در نظرش آراسته شد و زیبا جلوه نمود و از راه حق بازداشته شد.و مکر و تدبیر فرعون جز به کار هلاکش نیامد.

-------------------------------------------------------

برمی گردیم به جناب الیستر کرولی یا همان جادوگر عصر مدرن:



به این نکته اشاره شد که او موفق شد تا با انجام مناسک جادویی خویش دروازه های ستاره ای را در هرم گیزا در مصر بگشاید. او موجودی را رویت کرد به نام Aiwas . او از قیافه او تصویری کشید.او برای این شیطان نماد و مهری را کشید .که در تصویر مشاهده می کنید.در این طلسم به خوبی حروف OZ را مشاهده می کنید.

نمی دانم،شاید شما در کودکی فیلم یا کارتون جادوگر شهر OZ را دیده باشید.در این فیلم چهره این جن به خوبی نمایش داده شده است.من توصیه می کنم تا حتما این فیلم را ببینید و آنگاه از آنچه که امروزه در اطرافتان اتفاق می افتد شوکه شوید.(حادثه 11 سپتامبر را ببینید)

یک جن در هرم گیزا توسط کرولی ظاهر شد.این اتفاق در روزهای 8،9،10 آوریل سال 1904 میلادی افتاد.این جن به آلیستر کرولی گفت که او کاهن و مشاور خدای مصری  Hoor-pa-Kraat  است.هور پا کارات نمادی و تجسمی از خدای مصر باستان حوروسHorus است .یک شیطان که شباهت فوق العاده عجیبی به آنچه ار تصاویر بیگانه های فضایی در ذهن دارید،داشت.

البته آلیستر کرولی برای زیارت این موجود زحمت خیلی زیادی کشید.این اجنه برای نشان دادن خود رونما می خواهند.مثلا آنها خیلی به خون و خون ریختن علاقمندند.اگر این خونریزی همراه با اعمال شنیع (س/ک/س/ی) همراه باشد،صد البته اثری چند برابر خواهد داشت.آلیستر کرولی سالیان زیادی را صرف اینگونه فعالیتها کرد.او شنیع ترین و وحشتناکترین اعمالی را که در تصور من و شما می گنجد انجام داد که البته من شرم دارم و معذورم که آنها را بیان کنم.

یا ایُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ وَمَن یَتَّبِعْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ فَإِنَّهُ یَأْمُرُ بِالْفَحْشَاء وَالْمُنکَرِ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَتُهُ مَا زَکَا مِنکُم مِّنْ أَحَدٍ أَبَدًا وَلَکِنَّ اللَّهَ یُزَکِّی مَن یَشَاءُ وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ

اى کسانى که ایمان آورده‏اید پاى از پى گامهاى شیطان منهید و هر کس پاى بر جاى گامهاى شیطان نهد [بداند که] او به زشتکارى و ناپسند وامى‏دارد و اگر فضل خدا و رحمتش بر شما نبود هرگز هیچ کس از شما پاک نمى‏شد ولى [این] خداست که هر کس را بخواهد پاک مى‏گرداند و خدا[ست که] شنواى داناست

او به آلیستر کرولی گفت که او رسالت دارد تا پیام این خدا را برای انسانها برساند و آغاز عصر جدید بشریت و قرن جدید انسانها را به آنها اعلام کند.(آری آنچه که تا به آن روز مخفی بود،توسط کرولی علنی شد)

Aiwas سه بخش از کتابی را که بعدها به کتاب قانون The Book Of Law مشهور شد،به آلیستر کرولی دیکته کرد.این کتاب نقشه راه رسیدن به این عصر جدید را افشا می کرد.یک سلطنت دو هزار ساله.عصری پر از خون و آتش . مملو ازجنگ و کشت و کشتار.عصری با آزادی ها و ولنگاریهای بی مانند.عصری با هرج و مرج و آشوب لجام گسیخته.عصری دقیقا مشابه آنچه که امروز من و شما در آن زندگی می کنیم.

پس از این ملاقات شوم بود که دنیا به آتش کشیده شد تا این شیاطین از خون و خون ریزی سیراب و سرمست شوند..من مدارکی را در اختیار دارد که ارتباط تک تک این افراد جنگ سالار با آلیستر کرولی را ثابت می کند.

و دنیا با سرعت دیوانه بار و جنون آمیزی به سمت بی بند و باری و ولنگاری و ابتذال پیش رفت:مطرح شدن گروه موسیقی BEATLES  با آوردن آنها از انگلیس به آمریکا و شیوع مصرف مواد مخدر و توهم زا و جنبش هیپی ها و جنبش همجنسبازان و ....... تا به امروز

فلسفه حاکم بر این کتاب بعدها به Law of Thelema مشهور شد.

Thelema یک لغت یونانی است به معنی (خواهش Will)(خواهش حقیقی True Will

این فلسفه هسته مرکزی فلسفه آلیستر کرولی را تشکیل می دهد.

اینکه هر چه که نفس آن را می خواهد روا است.نفست را با اجرای خواهشهایش شاد کن و سیراب.

همان فلسفه ای که دکتر آنتوان لوی Anton Szandor LaVey برپایه این فلسفه کلیسای خود را بنیان نهاد.

کلیسای شیطان پرستان.

دوستان من در ذهن خود آنچه را که از شیطان پرستان دارید به دور بریزید.

همه کار آنان خالکوبی بروی چشم و ابرو و خون خوردن و ... اینجور حرفها نیست.

گرچه انتهای کار آنان به جایی فجیع تر منتهی می شود.

ولی حرف اصلی آنان چیز دیگریست.آنان می گویند.(آنچه که تو دوست داری،آن درست است)

این امیال توست که ارزش دارد.نفست را با رساندن به این امیال سیراب کن.

آنگاه معجزه ها را مشاهده کن دقیقا نعل به نعل آنچه که در کتاب راز Secret می خوانید.

دقیقا آنچه که از دموکراسی در ذهنمان جا داده اند.

آنها می گویند آنچه میل اکثر مردم است حق است.آنچه که دوست داری انجام ده.

هر جور که دوست داری زندگی کن.

هر عرفانی را که دوست داری همان راه توست.

(به عدد انسانهای روی زمین راه برای رسیدن به خدا هست).

این بزرگترین دروغ شیطان است.

دوست من حتی اگر امروز همه ما در یک همه پرسی شرکت کنیم و به نبود خدا رای دهیم...

ولی بدان باز خدا هست.و راه او فقط یکی است راه راست.

از تانترا یوگا و گروپ س ک س به خدا راهی نیست.این راه رو به جهنم است.

راه نجات در درون ماست در مرکز جغرافیای وجودمان...در مرکز

نه در شرق تو..... و نه در غرب تو...آن نور ،نور خداست، آن نور نور علی نور است.


[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 10:51 صبح ] [ علی امامی راد ]



13 آبان 89

گروه فرهنگی مشرق-
«علی اکبر رائفی‌پور» مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه یهودشناسی و صهیونیزم است که فعالیت‌های بدیعی را در این زمینه داشته است. وی سال گذشته و در آستانه 13 آبان به همراه تیمی از دانشجویان به اجرای یک طرح تحقیقاتی در مدارس شهر تهران می‌پردازد که بر اساس تهیه آمار از روحیات دانش‌آموزان 13 ساله برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است.

نتایج تحقیقات این تیم، بسیار قابل توجه و تعمق بوده ولی تاکنون مسکوت مانده است. “مشرق” برای اولین بار، حقایق قابل توجهی را درباره روحیه شهادت‌طلبی نوجوانان 13 ساله و هم‌سالان «شهید حسین فهمیده» منتشر می‌کند. متن زیر، یادداشت رائفی‌پور درباره این طرح پژوهشی و تحلیل آن است.

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 10:45 صبح ] [ علی امامی راد ]

فراماسونری-رائفی پور

4- مهر اعظم ایالات متحده امریکا :

این مهر به شکل کنونی آن در زمان رزولت بر روی دلار قرار گرفت شما می توانید آنرا درسمت چپ دلار مشاهده فرمایید همانگونه که مستحضر هستید تصویر هرمی نامانوس به چشم می خورد که نماد هرم خئوپوس مقبره فرعون و نشان عالی انجمن های فراماسونری است.

این هرم از 13 ردیف سنگ چین تشکیل شده است و در مجموع 72 خشت دارد که اشاره دارد به  72 نیرو یا  نام خدای کابالیستها.(8) که البته کاربرد آن در موارد دیگری نیز دیده شده است مانند تعداد نفر های عضو در حلقه " صاحب دلان"  (9)

بر روی این هرم به لاتین عبارت 13 حرفی  " ANNUIT COEPTIS " به معنی خدا همیشه یاور ماست ، نقش بسته است که به گونه ای دیگر همان عبارت " IN GOD WE TRUST " است .

البته عده ای از زبان شناسان غربی آنرا  "announcing conception"به معنی "آشکار کردن رشد مخفی" معنی نموده اند چراکه conception"" در زبان انگلیسی " لقاح‌ تخم‌ وشروع‌ رشد جنین‌ " معنی می دهد که مفهوما به معنای آشکار کردن فعالیتهای  شبکه مخفی فراماسونری در نظم نوین جهانی است.

در زیر این هرم عبارت " NOVUS ORDO SECLORUM" به زبان لاتین نوشته شده است.  که به معنای"NEW WORLD ORDER" یعنی "نظم نوین جهانی " یا "حکم جدید برای جهان" است که شما بارها آنرا در سخنرانی های سردمداران امریکا علی الخصوص بوش پدر و پسر و اوباما شنیده اید.(10)

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 10:13 صبح ] [ علی امامی راد ]

راز دلار

بسم الله الرحمن الرحیم

 بی شک باید  سمبولیسم و نماد گرایی را جز لاینفک جریان فراماسونری دانست جریانی که موجودیت آن بیش از هر تمدن دیگری با پاگانیسم مصر باستان گره خورده است . که قبلا در مقاله ای دیگر با عنوان "نماد های ماسونی مصر باستان" مفصل به آن پرداختم .

اصولا صحبت از نماد گرایی ماسونی نه در این مجال بلکه خود فرصتی مفصل می طلبد اما آنچه قصد دارم در این جستار به آن بپردازم صرفا نماد گرایی این جریان در دلار آمریکاست که به طرز شگفت انگیزی گویا مرامنامه و مانیفست یهودی– فراماسونری  آنهاست تا وسیله ای برای داد و ستد.

ششم ژوئیه سال 1785کنگره آمریکا ( که در آن زمان، تنها یک مجلس بود) به اتفاق آراء دلار«« Dollar  را واحد پول آن کشور قرار داد.

 پیش از استقلال ایالات متحده یعنی در 4 ژوئیه 1776 ، پول انگلستان (لیره) در 13 مهاجر نشین انگلیسی آمریکای شمالی رایج بود.

 در جریان انقلاب، آمریکائیان سکه نقره ای اسپانیا به نام «دلار» را که در مکزیک رایج بود وسیله داد و ستد قرار داده دادند و به همین دلیل نام پول ملی خود را «دلار» گذاشتند.

سکه دلار نقره ای از قرن چهاردهم بیش از سه قرن به نام «تالرThaler، دالر، تلار و دلار» در اروپا رایج بود که اسپانیایی ها آن را حفظ کردند و به مستعمرات خود در قاره آمریکا منتقل ساختند.

اس با خط عمودی« $» که علامت بین المللی دلار است نیز از اسپانیایی ها اقتباس شده که پول خود را با علامت P (پی) مشخص می کردند و این «P» در آمریکای شمالی به تدریج و در جریان نوشتن به شکل «$» درآمد.(1)

روند گنجاندن نمادهای یهودی – ماسونی در اسکناس 1 دلاری ختم نگشت و تمامی اسکناسهای بعد از آن نیز از این امر مستثنا نبودند.

اما اسکناس 1 دلاری به عنوان نخستین اسکناس و از طرفی دیگر به لحاظ تعدد نشانه های ماسونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کشف رمز از آن نیات پشت پرده و مخوف طراحان نظم نوین جهانی را آشکار می سازد.

پیش از پرداختن به این مسئله توضیحی اجمالی  راجع به برخی  اعداد مقدس ماسونها را لازم می دانم .

نخستین عدد 9 است که به حلقه 9 نفره زنجیره ماسونها ، تعداد استادانی که در جستجوی حیرام رفتند تعداد ضربه های درجه استادی و...(3) اشاره دارد.

 دومین عدد 11 است که آن نیز به دوستون بواز و جاکین که بنا بر اعتقاد ماسونها  در ابتدای معبد سلیمان قرار داشتند، عرض حمایل استاد به سانتی متر (مجموع ستارگان 5 و 6 پر)، تنها عدد دورقمی که اکر برعکس شود تغییر نمی کند و ...(4) اشاره دارد.

سومین عدد 13 است که بی شک از مهمترین نشانه های  تعلق فراماسونری به یهودیان و مصر باستان است که دلایلی از قبیل اتفاق موسوم به  پوریم در 13 فروردین در عهد خشایار شاه ، 13 تکه از بدن اوزیریس که توسط ایسیس(خدایان مصر باستان) پیدا شد ، خیانت سیزدهمین نفر(یهودا اسکاریوتی) به حضرت مسیح (ع) و ... مد نظر است.

چهارمین عدد 33 است که اشاره دارد  به 33 رتبه و درجه فراماسونری ، حاصل ضرب عدد مقدس ماسونها یعنی یازده در سه مرتبه شاگردی- ابزار یاری و استادی (11* 3=33) ، سن حضرت مسیح هنگام کشته شدن(البته به نشان تمسخر مسیح توسط یهودیان) و...

پس از این مقدمه نسبتا طولانی در ذیل به ترتیب به برخی از نشانه ها ی یهودی- ماسونی موجود در یک دلاری اشاره می گردد:

 فراماسونری- رائفی پور

الف : نمادهی ماسونی در رو

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 10:11 صبح ] [ علی امامی راد ]
<   <<   6   7   8   9   10      >
درباره وبلاگ
لینک دوستان
<فرزانگان امیدوار
###@جزین@###
رایان چوب
نظرمن
جاده های مه آلود
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
لنگه کفش
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
فتوبلاگ حسین کارگر
کانون فرهنگی شهدا
تنهایی......!!!!!!
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
.: شهر عشق :.
پیامنمای جامع
بوی سیب
سایت روستای چشام (Chesham.ir)
دبستان پسرانه ی امام هادی سبزوار
آموزشی مذهبی
بچه های خدایی
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
تنها هنر
Dark Future
(بنفشه ی صحرا)
پا توی کفش شهدا
جزتو
Manna
محمد قدرتی
یه دختره تنها
ورزش های رزمی
جیغ بنفش در ساعت 25
گروه اینترنتی جرقه داتکو
زمزمه ی کوچه باغ شاه تور
تیـــــــــــام
وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده)
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
اخراجیها
نوری چایی_بیجار
xXx عکسدونی xXx
مهربانی
عزای حسینی
پرسپولیس
بادله گشت
کلبه ی عشق
عشق تابینهایت
عاشق دربدر
توتویی
محمد امیدواری ابرقویی
صل الله علی الباکین علی الحسین
مهندسی متالورژِی
دلنوشته های یه عاشق!
delshekasteh
ستاره
سفیر نور
آزاد اندیشان
احساس ابری
فهادانــ
میلاد کی مرام
عکس میخوای کلیک کن
قصه ی ما و شما
صراط مبین
زیر آسمان خدا
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
دوستانه
جوک و خنده
یه دختر تنها
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی
خورشید خاموش
fazestan
رویای زیبا ...
کشتی کج
جوان ایرانی
روژمان
اندیشمند
من و تو
چـــــاوش ( چه خبر از دنیا ؟؟؟؟)
عاشق تنها....
رقص شیطان
شاخه شکسته
مسأله شرعی
موسیقی اصیل ایرانی
زنگ تفریح
فرزاد ملوس و پرنیاجون
جامع ترین وبلاگ خبری
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 262442